2024年6月26日星期三

47人案求情|撐拐杖「大黃伯」:好想念佢哋 前區議員:睇吓我想見嘅人

47人案求情|撐拐杖「大黃伯」:好想念佢哋 前區議員:睇吓我想見嘅人

分享:

 
 

法庭周三處理戴耀廷等 5 人的第二天求情。戴耀廷妻子、梁國雄妻子陳寶瑩、被視為本案共謀者的前觀塘區議會主席蔡澤鴻、前支聯會常委徐漢光、前立法會議員邵家臻,以及被告的代表律師 Trevor Beel、陳世傑、張耀良等陸續抵達法院。

戴耀廷妻子(Tszhei Chan 攝)
戴耀廷妻子(Tszhei Chan 攝)

雙手撐拐杖的「大黃伯」進入法院。(Tszhei Chan 攝)

不良於行仍堅持旁聽 大黃伯:好想念佢哋

周三的人龍明顯較昨天略減。佔中時為人認識、年屆 101 歲的「大黃伯」,清晨 7 時半來到法院外排隊。他稱昨日因為腳腫,穿不上鞋,無法到來,所有今天才來到,稱希望見「同路人」和支持他們,「因為佢哋好悽涼,佢哋為香港嘅前途付出咁大嘅代價,我哋真係好掛念、好想念佢哋」。

不良於行的「大黃伯」,雙手撐著拐杖蹣跚而行,仍堅持到庭,「唔介意(辛苦)呀,行得嘅咪行囉,唔得嘅咪焗住坐車囉」,盼進入正庭與各被告打招呼。

昨出院今晨到 朱順雅:睇吓我想見嘅人

前屯門區議員朱順雅周二出院,清晨 5 時隨即前來排隊,「覺得自己要嚟,唔需要講太多,大家都會明白,睇吓我想見嘅人」。

朱指,她與戴耀廷在雨傘運動時相識,「戴教授好有心去過屯門(會議)幾次」,至戴還押後,她亦有探望對方,「佢出庭更加要嚟,無論佢見唔見到我都好,我起碼覺得我自己嚟咗囉,咁就已經夠啦」。

前西貢區議會主席周賢明亦有旁聽,「睇吓輪到鍾錦麟(求情)未」。他指,與鍾錦麟曾是同事、「都關心佢」,又指已為對方寫求情信,「想睇吓求情個情況點」。周另稱,亦認識本案的范國威、柯耀林,「如果我識嗰啲未寫(求情信)嘅,睇吓可唔可以了解多啲,適當咁去表達啦。」

朱順雅(Fung Ka Kei 攝)
周賢明(左)(《法庭線》記者攝)

昨見戴笑容燦爛 巿民:10 晚通宵都值!

有人則一連兩日提早輪候旁聽籌,昨通宵排首位的旁聽常客「姨婆」稱回家睡覺 3 小時,凌晨一時再返到法院外通宵排隊,她早上感疲倦,倚著鐵欄小睡,但仍覺得只要能進入正庭,「10 晚通宵都值!」

「姨婆」稱昨日成功入正庭見到戴耀廷,認為他很精神,「瘦咗好多,但係笑容非常燦爛」,自己感到開心,今日再來支持。不過「姨婆」自言興奮過後亦有感傷,想起戴「都辛苦咗好耐」,亦擔心自己年事已高,「驚睇唔到佢出嚟喇…好掛住大家,希望佢哋一生平安」。

市民稱昨見戴精神 妻默默支持不容易

昨天早上 7 點許到場的陳小姐,周三清晨繼續輪候旁聽籌。她稱昨天短暫進入正庭,看到戴耀廷很精神,「有光環咁」,自己亦感心情忐忑、複雜,惟盼戴早日獲釋。陳亦稱,見到戴的太太旁聽,感慨她一直「默默背後支持」並不容易。

陳小姐憶述,曾收到戴妻的感謝卡,她深受感動,撰回信鼓勵對方。陳亦指,曾有家人入獄,因此很能體會家屬的心情,「感受到一種牽掛,都睇得出太太其實好辛苦」。

巿民:望被告感受到「有人一齊」

Marsha 亦是一連兩日一早來輪候旁聽席,她形容初選案被告「都係爭取我哋本來想爭取嘅嘢、我哋應有嘅嘢」,而且付出得更多,「人哋都可以付出咁多年囉,我哋點可以唔嚟呢?」希望能讓被告感受到「有人一齊」。

Marsha 昨能進入正庭,她形容戴耀廷「仲好精神」,向旁聽席微笑、點頭,自己亦感心情激動。她一邊排隊亦一邊寫信,稱打算寄給七一立會案一位被告,「因為佢冇屋企人會寫信畀佢,所以寫下信(讓他)解悶」,又言自己也是首次寫信給陌生人,冀身為「留下來的人」可以付出更多。

DSC00241-1
«  of 11 »

HCCC69/2022、HCCC70/2022
文章来源:法庭线

没有评论:

发表评论

注意:只有此博客的成员才能发布评论。