2024年7月5日星期五

【初選47人案】前區議員齊撐前同事:於心無愧就得、大家陪緊你喺度

【獨媒報導】47名民主派被控「串謀顛覆國家政權」案,今(5日)處理第三批共6名被告的求情,包括前香港眾志袐書長黃之鋒、資深民主派胡志偉和「快必」譚得志、前立法會議員譚文豪、前觀塘區議員李嘉達及前黃大仙區議員施德來。

開庭前約兩小時,前觀塘區議會主席蔡澤鴻與兩名前同事鄧生和 Martin,一同現身旁聽隊伍。談到被告兼前同事李嘉達,鄧生和 Martin 首先形容李是「有領導力、有諗法、有熱誠」的人,常有不同想法,想為社區帶來改變,又會定期做社區論壇,以不同方法與老人家溝通,增加居民社區意識;又大讚有與朋友組成樂隊的李唱歌好聽。蔡澤鴻就坦言,與李不算認識很久,但知道他很感性和細心。

對於李嘉達陷獄,鄧生直言:「於心無愧就得㗎喇」,又望對他說:「出嚟一齊飲一打啤酒!一齊去合興食豬腸粉!」Martin 則說:「頂住啦!大家陪緊你喺度。」社工註冊條例修訂後,任社工的李嘉達要永久除牌,Martin 嘆可惜,指李是「有心嘅社工」。

嘆過往可不約而聚 今「轉場」探監、聽審、圍爐

除了李嘉達,任職區議員近30年的蔡澤鴻與其他九東被告,也起碼共事10年以上。其中,他與胡志偉是在1991年直選時相識,至今已30多年。蔡形容胡做事有原則,性格刻苦、堅持,現時約每月探望他一次;他又坦言因胡還柙已逾三年,探望時已經沒新鮮事可分享。不過他們仍常常說笑稱,以前再熟亦不會約見面,因為七一、六四等日子一定見到彼此:「見到就嘈,見唔到就『仆街,點解你唔嚟?』,完咗,啱嘅就一齊食飯。但宜家就冇喇,宜家轉咗場地。」

胡志偉

胡志偉

蔡澤鴻嘆,嘆無論對牆內或牆外人而言,最難受是不可預計:「起碼我知要坐幾耐,有個期。宜家係無了期。」23條生效後,他預料初選案的被告不會有行為良好扣減三分一刑期,故即使樂觀估算,他相信要待2027年才見到他們出獄。

蔡又說,留下來的人之所以不開心或有很多情緒,其中一個原因是「我哋仲緊張,我哋仲 care 呢個地方嘅一啲嘢」。蔡續說,「我諗每個人都可以諗吓,自己喺自己嘅崗位上可以做啲乜嘢」,像他可以多些探監、聽審,朋友之間也可以多圍爐,「畀大家知道我哋原來仲喺度」,就像他會與以往九龍東的同事隔數個月也會吃飯、「圍爐」。

蔡最後寄語眾被告「希望唔好死住」,並直言現時「唯一可以做就係支援佢哋,同埋畀佢哋見到我哋仲喺度,我冇避到,大家都係一齊」。

没有评论:

发表评论

注意:只有此博客的成员才能发布评论。