2024年8月27日星期二

47人案求情.新西|數十街坊排隊見伍健偉 前土盟義工憶朱凱廸:我哋冇藉口放棄

47人案求情.新西|數十街坊排隊為見伍健偉 前土盟義工憶朱凱廸:我哋冇藉口放棄

分享:

 
 
數十名天水圍街坊排隊旁聽

早上 8 時多,約有 70 人在庭外輪候旁聽﹐包括早前獲判無罪的李予信。他向記者表示,自己於清晨 5 時多到場。另有數十名支持伍健偉的天水圍街坊排隊,包括前「天水連線」元朗區議員林進,他同於清晨 5 時多抵達,「今日幾忙都好,都會嚟支持阿 K(伍健偉)」。

前「天水連線」元朗區議員林進。

林進指,他與伍於 2019 年相識,「大家經歷咗太多事情,一齊中胡椒彈,一齊俾人拉咁多次,嗰種感情、關係,唔係用時間衡量到」,說每月都會探望對方一至兩次。林進形容,伍健偉還押 3 年半仍有意志,「佢都好關心社會、關心出面嘅人」。

林進:會等佢出返嚟

林進表示「坐監好改變一個人,磨蝕一個人嘅意志,at least 呢刻我見到嘅佢,同 2019 年認識嘅 K 係冇變過」。伍選擇親自陳情,林進稱「佢都有啲嘢想同呢個世界講⋯佢都仲有咁多說話想同大家分享,係一件好值得我哋支持嘅事」。

林進認為,47 人案是香港最大政治案件,「作為一個香港人,其實點都有責任親身見證呢件事情,同佢哋一齊行呢段路」。林指,未來仍然遙遠,「每日都腳踏實地走好每一日,我冇諗過離開,一直都會等佢出返嚟」。

街坊 Dino、阿龍亦指,希望能夠進入正庭,讓伍健偉看見他們。阿龍形容伍著緊社區、「有咩事即刻到」,也會調解生意糾紛。Dino 則說伍正直、「做嘢快手」,「嚟見證下呢個 moment,叫一點心意,我諗佢見到旁聽,有咁多佢認識嘅面孔,或者咁多天水圍街坊嚟聽,對佢嚟講都係一個加油或者慰藉」。

天水圍街坊 Dino。
王逸戰:收押所相遇感唏噓

前「賢學思政」召集人王逸戰早上約 8 時到庭外排隊,他指自己是新界西選民,2020 年曾與伍健偉一起擺街站,伍翌年因 47 人案還押,王其後亦被控「串謀煽動顛覆國家政權」,兩人在收押所相遇,雖然較少機會聊天,「但一個眼神大家領會到」。王續指,至他重獲自由,伍「都仲喺入面」、「一嚟唏噓,二嚟覺得好諷刺同搞笑,明明可能之前見面喺出面擺街站、食飯,下一次見面就係隔住個窗我去探佢,再下多一次我哋一齊喺入面,仲要唔着衫喎,好玉帛相見嘅感覺囉。」

47人
前「賢學思政」召集人王逸戰。

對王逸戰而言,伍較年長、資歷較豐富,「每一次傾偈、相處,我覺得除咗喺政治諗法,做人態度都係一種學習,係一種樂觀嘅態度。」他指伍幾年來沒有改變,仍然很豁達,「到依家呢刻冇話要做一啲好宏大嘅事,平平安安可以簡單食一餐飯,已經心滿意足。」

前土盟義工:我哋冇藉口放棄
前職工盟會員:盼吳敏兒保重身體

前土地正義聯盟義工 G 小姐則前來支持朱凱廸,說兩人因環境議題相識。G 形容朱凱廸很有遠見、刻苦耐勞,她在朱鼓勵下參加鄉郊代表選舉。G 指,一眾義工經常笑朱不梳頭、衣服起皺,笑言他非常簡樸,「好難學習佢,佢永遠都係著嗰件衫,我唔得囉」。

前土地正義聯盟義工 G 小姐。

G 提到,曾聽朱凱廸稱如香港成為極權政府,他有心理準備被捕,又指會繼續去實踐環保、關心鄉郊的理念,也是一種支持,「我哋會等佢出嚟,佢唔放棄,我哋冇藉口放棄。」

前職工盟會員、87 歲中醫陳寶全表示,已入會 30 年,負責宣傳、派傳單,「我係劉千石嗰個時代,我入咗會佢(吳敏兒)都未入會」。陳指,認識吳敏兒甚久,最初對她的印象是「幾斯文」,後來發現她工作勤力,也見證她的成長。陳指,曾寫信給吳敏兒及探監,指她得知「23 條」下或失去三分一減刑後感低落,盼她保重身體。

前職工盟會員、中醫陳寶全。
馬灣居民:譚凱邦工作落力

居於馬灣的 C 先生指,譚凱邦曾為其當區區議員,亦曾為他助選。C 指譚凱邦是一位很好的區議員,「好開頭以為佢入馬灣(只係)想攞個位」,其後發現他在地區工作上非常落力,例如改善交通、監察巴士班次,甚至替家長安排褓母車,了解居民「好濕碎」卻又重要的需求。

前社民連義工盧先生表示,與「長毛」梁國雄認識十多載,指他照顧及關心義工,憶起曾有一位年青義工遭警員噴射胡椒噴霧,梁二話不說把對方摟在胸前,自己則「食晒胡椒」。

前社民連義工盧先生。

盧先生指,面對社會環境轉變,心情有些低沉,也只能向被告說「保重、撐住、平安」,「佢喺入面靠佢意志撐住㗎啫,我哋就算見到佢講(保重),都係佢自己嘅意志」。

至於曾旁聽 47 人案其他求情的莫小姐,憶述曾致電尹兆堅主持的 D100 節目,「call-in 講完之後,佢就(被)拉咗冇得保釋」。莫指,甚少在庭上見到尹兆堅,「希望大部分人好快可以出返嚟,同屋企人團聚」。

莫小姐。

攝影:Fung Ka Kei、HLK

HCCC69/2022、HCCC70/2022
文章来源:法庭线

没有评论:

发表评论

注意:只有此博客的成员才能发布评论。