2024年8月27日星期二

【初選47人案】多年戰友、義工排隊旁聽撐長毛 雷玉蓮:唔好令佢覺得孤單

【獨媒報導】民主派初選47人案今早繼續進行求情,包括新界西、新界東共8名被告。多年戰友「女長毛」雷玉蓮昨晚才知悉,便急忙請假前來西九龍裁判法院:「唔好令佢覺得孤單,等佢知我哋到咗。」蓮姐表示,長毛即使身陷囹圄,仍多次喚她要多探望戰友古思堯:「長毛撐得住!佢喺獄中都尚且記掛戰友。」

憶昔日行動 念長毛總為戰友行先

除了一共參選新西的被告,根據司法網頁顯示,參與新東初選的梁國雄、柯耀林亦由今日起一併作求情。雷玉蓮今早便請假到法院支持戰友,她早前曾探望長毛,形容對方「撐得住」,並引用蘇東坡的詩句送予長毛:「稽首天中天,毫光放大千,八風吹不動,端坐紫金蓮,佢就係一個咁樣嘅人,無嘢打動得到佢。」她身穿印有蓮花的外衣,寓意47人出於污泥而不染:「所以我要著呢件衫支持佢哋。」

蓮姐對記者談到一件事,多年前與長毛到位於中環下亞厘畢道的舊政府總部抗議,那年頭衝擊鐵馬「正常不過」:「嗰陣時吳恭劭都仲喺度⋯⋯嗰次好多警察,好危險,我哋最後無衝,我哋同警察鬥企。長毛將示威物品掛咗喺度就算,佢想確保所有人都安心。長毛好多時都諗咗人哋先,先諗自己。」

盼47人大步檻過 嘆舊日較少合照

談到47人案的求情即將進入尾聲,蓮姐最希望他們能大步檻過:「最緊要佢哋出到嚟,咩是是非非都唔重要。有啲人求情講甚麼東西,其他人講甚麼東西,每個人處境都唔同,我一個人食得幾多?但當你有家庭、有顧慮嘅時候,你諗嘅嘢都會多咗,你唔會自己都要為佢哋。」

此外,蓮姐有點感慨地說,過往較少與梁國雄、古思堯合照,才發現「影相係咁重要」:「當長毛同阿古入咗去嘅時候,我睇返我哋好少合照,好似一張合照,因為以前成日見到,但世事無常。」

社民連義工坐頭班車 讚長毛很照顧他人

除了多年戰友,亦有社民連義工特地來支持長毛。盧先生今早乘坐頭班車,排隊等候進入法院,前來支持長毛。他表示自2012年接觸長毛,留意到社民連的理念與自己接近,便一直為社民連助選:「左翼、幫弱勢,又係為公義發聲,所以開始幫佢。」

談到與長毛相處最深刻的一件事,盧先生稱「好平常㗎咋喎」:「有一次喺中聯辦門口,警察噴胡椒噴霧,有個義工嘅,後生嘅,長毛一手攬佢埋嚟,用件褸遮住個頭。個義工無事,佢自己兜口兜面食影晒。」他形容長毛其實溫柔,並很照顧他人,而且亦講道理:「唔係出邊話佢市井,其實佢好博學,睇好多書。」

行政會議召集人葉劉淑儀早前接受外媒訪問,稱香港民主20年來的實驗失敗,相信在《基本法》第23條立法後,反對派將長時間不會重臨,更點名「長毛」和「癲狗」黃毓民之流不會再回來立法會。

知悉長毛獄中有情緒病 盼保重撐住

盧先生笑言政治一日都嫌長:「佢無錯嘅,可以將來見到嘅形勢都係咁,唔知㗎呢啲。黎智英都可能會出返嚟,佢講得太早。我哋梗係希望,你應承我哋嘅雙普選,2008年就應該有,你應該兌現,做到真正港人治港。」

另外,盧先生表示知悉長毛在獄中有情緒病,而且頭部生瘡,「佢上庭成日𢲷個頭」:「保重、撐住,平安呀!嗯,入邊嘅人都係講呢啲。但我哋講啲咩說話對佢無作用,係要靠佢自己意志。」

柯耀林亦被安排在今日起作求情,去年曾任柯耀林mentee的阿偲,指與柯交流時,感覺他不太開心,嘆很多朋友已不在港,而柯初罪成還柙後仍「有講有笑」、鼓勵她,不過近來情況變差,「多咗亂諗嘢」。阿偲指,到場旁聽望給予柯耀林支持:「畀佢覺得,無論咩時候都有人陪住佢、撐住佢。」

没有评论:

发表评论

注意:只有此博客的成员才能发布评论。