2024年9月3日星期二

47人案求情.新東|退休人士續旁聽盼被告保重 有人首次旁聽盼親身了解

47人案求情.新東|退休人士續旁聽盼被告保重 有人首次旁聽盼親身了解

分享:

 
 
退休人士:辛苦但值得

約 7 時排隊、已退休的 Carol 表示,至今旁聽了 6 次被告求情、不覺辛苦,「退咗休先有時間嚟到…我個人覺得你有心去做一件事,或者覺得件事係值得做,當然要早少少嚟排隊,辛苦但係值得做嘅嘢,你都會去做囉」。她又指,「大黃伯」也常來旁聽,「如果我哋話辛苦,佢仲付出啦、精神可嘉」。

Carol又指,「今次最後一次呀嘛,喺求情日子裡面,既然我嚟到,咁咪嚟去聽、去睇囉」。她續指,今日只剩兩名被告陳詞,預計旁聽人士較少,「我唔係特別識得邊一個(被告),為邊一個支持,咪邊一個都嚟囉。佢(呂智恆)擺到最後嘅求情,都係聽埋佢」。

「好好去聽、好好去睇,好好去觀察」

她又分享昨日旁聽的感受,指原本坐在延伸庭,下午候補成功,得以進入正庭,看到大律師吳靄儀為范國威求情,「好真實囉,無論你聽佢說話、見到手勢、表情,唔係做戲囉,呢個係真實」。

Carol 說,自己是「好好去聽、好好去睇,好好去觀察…我覺得呢啲經驗,每一個人都會有反省」。Carol 再指,儘管案件未有結論,但已為她帶來很多思考,「我係一個基督徒,重新反思咩係公義、咩係憐憫」。

她提到,同齡層「光譜好闊」,「身邊有啲人覺得關你咩事,或者關我咩事」,惟她覺得「作為喺香港成長嘅一個人,係一件埋身去思考嘅事」。她盼各被告保重,「好好活好自己,其他嘢慢慢處理」。

市民首旁聽盼親身了解

同於約 7 時排隊的黃先生表示,因之前比較忙碌,今次是首次旁聽 47 人案,又指案件來到最後階段,希望了解更多案情、最新情況,「始終報道上都會有啲訊息上嘅誤差,有啲嘢會報得多啲、(有啲)報得少啲」。

黃先生續指,他不認識被告,資訊來源主要是新聞,重申「始終收到嘅訊息,同親眼見到啲嘢都唔同…叫做親身入去聽吓」,並希望各被告生活安好。

HCCC69/2022、HCCC70/2022
文章来源:法庭线

没有评论:

发表评论

注意:只有此博客的成员才能发布评论。